телефон Гарячої лінії Ковельського міського голови: 0 800 219 019
  • Головна
  • Новини
  • Посадовців та депутатів місцевого самоврядування запрошують пройти навчання за програмою “Державна мова”

Посадовців та депутатів місцевого самоврядування запрошують пройти навчання за програмою “Державна мова”

|

Волинський регіональний центр підвищення кваліфікації запрошує на навчання за короткостроковою програмою “Державна мова” державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад.

Заняття проходитимуть 11-12 жовтня, згідно плану-графіка підвищення кваліфікації зазначених категорій управлінців через сервіс для організації онлайн-конференцій та відеозв’язку Zoom.

Загальний обсяг програми – 0,5 кредита ЄКТС.

ЄКТС або Європейська кредитно трансферна-накопичувальна система – це система, яка дозволяє кількісно (в кредитах) оцінити навчальні програми, дисципліни та навантаження того, хто навчається. Ця система забезпечує єдину міждержавну та міжуніверситетську процедуру оцінювання навчання, дозволяє виміряти і порівняти результати навчання студентів, допомагає академічному визнанню і зарахуванню результатів навчання у різних навчальних закладах.

Суть системи полягає, зокрема, у тому, що, складаючи заліки та іспити, людина отримує не лише оцінку за кожен з них, але й певну кількість кредитів ЄКТС. Тож, якщо студент, наприклад, переводиться до іншого закладу вищої освіти і частина навчальних дисциплін співпадає за назвою, змістом та кількістю кредитів, то такі дисципліни можуть бути йому перезараховані. Тобто повторно складати їх не треба.

Усім, хто бажає взяти участь у такому навчанні, потрібно зареєструватися на сайті
Центру http://www.volyn-cppk.com.ua у розділі “Реєстрація участі у навчанні” (вибрати відповідний захід).

Початок занять – о 10 годині з персональних комп’ютерних пристроїв, телефонів.
Обов’язкова умова – наявність відеозв’язку.
Ідентифікатор та пароль конференції вам надішлють на електронну пошту, яка буде вказана учасником навчання при реєстрації.


© Ковельська міська рада.