Депутатська допомога
Депутатський фонд Ковельської міської ради – це кошти міського бюджету Ковельської територіальної громади, які спрямовуються на виконання звернень депутатів та доручень виборців для розв`язання життєво-важливих проблем територіальної громади та її мешканців.
Метою Програми є оперативне та ефективне забезпечення активної участі депутатів міської ради у задоволенні нагальних потреб територіальної громади: виконання опоряджувальних, ремонтних та будівельних робіт, спрямованих на відновлення житлового фонду, благоустрою міста, покращення матеріально-технічної бази та стану приміщень бюджетних установ, надання матеріальної допомоги виборцям та інше.
Матеріальна допомога надається громадянам особисто (допускається: батьки чи опікуни, дружина (чоловік), повнолітні діти), які зареєстровані та/або постійно проживають на території громади і за певних обставин опинилися у складній життєвій ситуації.
До обставин, які підтверджують складну життєву ситуацію належать:
- захворювання, яке потребує дороговартісного лікування, придбання ліків, хірургічного втручання чи фінансових затрат для виїзду на лікування за межі громади;
- пожежа та інше стихійне лихо, внаслідок якого завдано збитків житлу, скарбу потерпілого або його здоров’ю;
- аварійна ситуація житлово-комунальної системи;
- дорожньо-транспортна пригода, що спричинила тяжкі травми, які потребують ургентного втручання лікарів чи втрату здоров’я середньої та важкої тяжкості.
Допомога, надається один раз на рік одному і тому ж отримувачу депутатом в межах визначеної суми згідно помісячного плану асигнувань, доведеного головному розпоряднику коштів міського бюджету територіальної громади не може перевищувати законодавчо визначений розмір мінімальної заробітної плати, який встановлено на 1 січня поточного року.
У разі, якщо загальна сума матеріальної допомоги особі, яку надають депутати перевищує 15 000 грн, рішення про надання наступної матеріальної допомоги цій особі погоджується з постійною депутатською комісією з питань освіти, культури, охорони здоров’я, материнства і дитинства, соціального захисту населення, спорту і фізичної культури, в справах сім’ї і молоді та релігії.
- копія паспорта (1-2сторінки; за наявності другого фото сторінка з ним, а також зворотня; якщо допомога на дітей, то сторінка “особливі відмітки”, де вписані діти; якщо допомога на чоловіка — сторінка “сімейний стан”; прописка);
- копія картки фізичної особи — платника податків, де вказаний ідентифікаційний номер особи (при відсутності копія паспорту зі штампом про відсутність);
- копія свідоцтва про народження дитини (за відсутності копії сторінки паспорту);
- копія свідоцтва про шлюб (за відсутності копії сторінки паспорту);
- документ, який підтверджує певний соціальний статус заявника (у разі наявності);
- довідка про доходи заявника за попередні шість місяців (для працюючих). У разі, якщо працездатна особа працездатного віку не працює, подається документ, що засвідчує тимчасову непрацездатність або копія трудової книжки тощо;
- довідка відповідних установ (медичного закладу, управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства, відділу з питань цивільного захисту та екологічної безпеки виконавчого комітету міської ради, патрульної поліції) та інші документи залежно від обставин, що склалися та які підтверджують необхідність виділення матеріальної допомоги;
- довідка про відкриття карткового рахунку в установі банку або довідка з реквізитами (для поповнення карткового рахунку в банку) або картка реквізитів для проведення операції поповнення карткового рахунку;
- згода заявника на обробку та використання персональних даних.