Як працює ЦНАП в умовах воєнного стану
У перший день війни, 24 лютого, з метою захисту інформації ЦНАП було відключено від усіх Єдиних і Державних реєстрів та інформаційних систем.
Втім, управління не припиняло свою роботу і працювало над актуалізацією спектру адміністративних послуг, які б відповідали вимогам часу та потребам громадян.
Зокрема, у квітні перелік доповнився послугами, що стосуються розміщення внутрішньо переміщених осіб (далі – ВПО).
Компенсацію витрат за тимчасове розміщення ВПО оформили 1052 жителі Ковельської громади. Для внесення інформації до реєстру жилих приміщень, доступних для безоплатного розміщення ВПО, звернулося 1087 громадян.
Для зручності ковельчан та з огляду на обмежений період прийому документів із питань соціального проєкту «Прихисток», адміністратори ЦНАП працювали у вихідні.
Протягом другого кварталу з призначення щомісячної адресної допомоги ВПО для покриття витрат на проживання звернулося 3278 осіб.
Підготовлено проєкт рішення виконавчого комітету, відповідно до якого у ЦНАП будуть здійснювати взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та видавати відповідну довідку.
З березня були розпочаті роботи з відновлення доступів до усіх Єдиних і Державних реєстрів та інформаційних систем. Найперше це стосувалося надання послуг ДІАМ (Державна інспекція архітектури та містобудування), а також оформлення та видачі паспортних документів.
У травні було відновлено роботу з ДРРП (Державного реєстру речових прав), ЄДР (Єдиного державного реєстру), ДЗК (Державного земельного кадастру).
У червні розпочато прийом документів з реєстрації/декларування місця проживання особи.
Адміністратори ЦНАП, його територіального підрозділу та віддалених робочих місць мають можливість здійснювати прийом документів, застосовуючи Дія.Шеринг, що дозволяє отримати копії цифрових документів у форматі pdf користувача застосунку Дія (фізичної особи).
Крім того, налагоджено оплату адміністративних послуг за допомогою електронної платіжної системи Портмоне (безготівкова оплата послуг).
Нині в управлінні ЦНАП адміністратори ведуть прийом громадян з усіх вказаних у затвердженому переліку послуг, окрім комплексної послуги єМалятко.
За перше півріччя надано 17 730 адміністративних послуг (з них 5025 – з соціальних питань, 4828 – щодо реєстрації/декларування місця проживання особи, 2461 – з паспортних послуг). До місцевого бюджету надійшло 1млн 085 тис. 667 грн адміністративного збору.
Ольга ЧАЙКА, начальник управління ЦНАП