Адреса
45000, вул.Незалежності,73, м.Ковель
Контакти
komunkovel@ukr.net
Начальник управління Дудка Сергій Миколайович
Основними завдяннями управління є:
– впровадження в будівництво прогресивних проектних рішень, нових будівельних матеріалів і виробів;
– забезпечення виконання заходів щодо енергозбереження в проектуванні, будівництві та реконструкції;
– проведення роботи по адресному господарству в частині забезпечення нумерації на всіх будинках;
– забезпечення у встановленому порядку своєчасно і в повному обсязі фінансування об’ємів по містобудівній і земельній програмі згідно бюджетного призначення;
– проведення робіт по придбанню квартир, будинків та іншого для сиріт, напівсиріт та інших категорій населення згідно чинного законодавства і бюджетного призначення.
– координація реалізації державної політики комплексного розвитку житлово-комунального господарства з питань водо- і теплопостачання, водовідведення, експлуатації та ремонту житла, дорожнього та зеленого господарства, благоустрою території територіальної громади, утримання вуличного освітлення, надання ритуальних та інших послуг населенню;
– організація управління об’єктами житлово-комунального господарства, що знаходяться в комунальній власності територіальної громади, забезпечення їхнього належного утримання та ефективної експлуатації;
– контроль за забезпеченням повного і якісного надання населенню і господарюючим об’єктам житлово-комунальних та комунальних послуг;
– організація робіт з благоустрою та озеленення територіальної громади;
– організація робіт з утримання та ремонту вулиць і доріг, інженерних споруд на них, а також інших об’єктів благоустрою територіальної громади;
– реалізація державної житлової політики, організація контролю за виконанням правил і норм технічної експлуатації і ремонту житлового фонду, що належить до комунальної власності територіальної громади;
– здійснення аналізу стану житлово-комунального господарства територіальної громади, прогнозування і розробка перспектив його розвитку;
– визначення напрямків реконструкції житлового фонду територіальної громади, підвищення рівня його благоустрою;
– організація контролю за утриманням прибудинкових територій та інших об’єктів благоустрою в належному санітарному стані;
– здійснення контролю в межах своєї компетенції за станом експлуатації та утримання житлового фонду і об’єктів комунального господарства усіх форм власності;
– розробка організації і забезпечення виконання заходів з реалізації програм реформування житлово-комунального господарства територіальної громади.
Управління при виконанні покладених на нього функцій взаємодіє з органами виконавчої влади, постійними комісіями міської ради та іншими органами, утвореними міською радою, управліннями, відділами та іншими виконавчими органами Ковельської міської ради, підприємствами, установами, організаціями, об’єднаннями громадян.
Управління відповідно до покладених на нього завдань здійснює наступні повноваження:
Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства
Відділ житлово-комунального господарства
Відділ капітального будівництва
Сектор бухгалтерського обліку та звітності
Відповідно до Закону України “Про доступ до публічної інформації” публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень.
У своїй діяльності управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства значну увагу приділяє питанню забезпечення належного доступу громадян до публічної інформації згідно Законом України “Про доступ до публічної інформації”, дотримується принципів відкритості та прозорості.
Для отримання інформації, розпорядником якої є управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства, необхідно подати відповідний запит.
Подаватися запити можуть в усній, письмовій чи іншій формі. Зокрема:
Письмовий запит подається у довільній формі.
Запит на інформацію має містити:
Право на оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації
Згідно з Законом “Про доступ до публічної інформації” відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.
Відповідно до статті 23 Закону “Про доступ до публічної інформації” рішення, дії, чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.
Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.
У питаннях доступу до публічної інформації управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства керується такими нормативно-правовими актами: